Çil Kremi

Çilleri, güneş lekelerini, vücut lekelerini ve sivilce izlerini yok etmekte kullanılır. Tüm kırmızı noktalar yüzeye yakın tüm kılcal damarların verdiği kötü görüntüyü ortadan kaldırır.

En güzel yanı bu kremin istediğiniz zaman teninizden arınıyor olmasıdır.

Güçlü olmasıyla beraber doğal bir içeriğe sahiptir.

Arap Kızı Kullanan Ünlüler
Hande Ateizi
Kaynak: Aktuel

Arap Kızı Sivilce ve Çil Kremi ile Sivilcelerinizden Kurtulun.

Sivilce karşıtı olan bu ürün sivilceye meyilli (sorunlu) bölgelere uygulandığındanda cildin görünümünü düzgünleştirir, cildi kurutmadan geçmiş sivilcelerin neden olduğu leke ve görünümünü düzleştirir.

Bu krem tüm ciltler üzerinde rahatlıkla kullanılabilir.

Çillere Etkili Bir Çözüm Arap Kızı Sivilce ve Çil Kremi


Çillere çok kısa sürede ve zahmetsiz yok etmenizi ve cildinizi güneşe karşın daha güçlü olmasını sağlar. İçeriğinde bulunan bitkisel maddeler sayesinde hiç bir yan etkisi bulunmamaktadır.

Güneşe çıktığınızda kısa sürede eriyen veya kayıp olan bir krem değildir.

Bembeyaz olmak sizin elinizde!
Tum kırmızı noktalar, yüzeye yakın tüm kıcal damarların verdiği kötü görüntüyü ortadan kaldırır.

En guzel yani bu kremin istediginiz zaman teninizden arınıyor olmasıdır. Kolaylıkla temizleyebilirsiniz.

Bu kremin diger bir yararı ise cildinizde oluşan sivilcelerinde tedavisinde kullanıyor olmasıdır

Yağlı cilt tiplerine sahip ve sivilce problemi yaşayan kişilerin kullanımı için oluşturulmuş bir üründür.

Sivilce karşıtı bu ürün sivilceye meyilli (sorunlu) bölgelere uygulandığındanda cildin görünümünü düzgünleştirir, cildi kurutmadan geçmiş sivilcelerin neden olduğu leke ve görünümünü düzleştirir.

Arap Kızı adlı krem, çillere, güneş lekelerine, vücut lekelerine ve sivilce izlerine bire bir.
Ürün bir hafta düzenli kullanıldığı takdirde hemen sonuç veriyor ve lekeleri ortadan kaldırıyor

Çillere, güneş lekelerine, vücut lekelerine ve sivilce izlerini yok etmekte kullanılır.
Tüm yağlı, sivilceye meyilli, sorunlu ciltlerde 1 hafta düzenli uygulandığında etkisini hemen göstermektedir. Cildinizi kurutmadan sivilcelerin bıraktığı izleri ve bundan doğan kötü görünümü tamamen yok ettiği gibi, yeni oluşan sivilcelerin daha çabuk kurumasını sağlar ve yeni sivilce oluşumunu engeller.

Arap Kızı Sivilce ve Çil Kremi Nasıl Kullanılır?

Günde 1 kere olmak üzere geceleri istenen yüzeye uyguluyorsunuz. Sabah kremi kullanacağınız bölgeden bol suyla yıkayınız.

ARAP KIZI ÇİL VE SİVİLCE KREMİ KULLANANLAR


Türkiye  - İzmir

   
2 gündür kremi kullanıyorum ufak tefek değişiklikler var.komşum mardinli 60 yaşlarında ve bembeyaz pürüzsüz kırışıksız bir yüzü var o önerdi vekullanmaya başladım genç kızlığından beri kullanıyorlarmış ve şuan etkisini herkez onda görüyor.fakat onlar sabahları sürüyorlar geceleri değil kullanımda hata yapmak istemiyorum gündüz kullanırsak acaba güneşte lekelenme yaparmı merak ediyorum bilgi verirseniz sevinirim.

Cevap : Arap kızı kremini gündüzde kullanabilirsiniz. Doğal kapatıcı ve nemlendirici özelliği vardır. Cildinizdeki lekeler için ayrıca akşamları cildinizi suyla temizledikten sonra kullanmalısınız.
O.B 20 Nisan 2010 Salı    

-

   
Yuzume surdum anında beyazlık sıvılce gıbı kızarıklıklarım vardı alerjı gıbı ınanın anında yaa gectı ınanamadım ben hep fondoten kullanırım cıldım dahada mahfoldu..ne kremler pahalı urunler bakım yaptırıyorum ben bu sonucu bukadar ucuz kremle gorıcegımı ummazdım..ucıze bırşey hem cıldım parladı hemde puruzsuzleştırdı ınanın ustune makyaj yapıp dısarı cıkılır :)hep daha 2 gece oldu surdum..mmoralım duzeldı valla..bunu ıcat eden kımse allah razı olsun.. herkeze tavsıye ederım eşime bıle surdum traştan tahrıs olmus cıldı kızarık goz altlarındakı koyuluk gıttı ..hıç dusunmeyın valla..herşeyıde yuzunuze surmeyın sıvılce kremlerı bıldıımız kremler mesela çok bılındık marka var cıldı karartıyo.onlara dıkkat edın bakın sıvılcelerıde beslıyo daha cok cıkıyolar...:))
E T 20 Nisan 2010 Salı    

Türkiye - İstanbul

   
arap kızı kremi benim cildimde yağlanma yaptı maalesef . etkisinden çok memnun olduğum için bırakmak istemiyorum ama cilt uzmanı kullandığım kremlerden olabileceğini belirtti .

Cevap : Arap kızı kremi her cilt tipi için uygundur. Belki başka bir ürün kullanıyorsanız cildinizdeki yağlanma bu yüzden kaynaklanmış olabilir. Doğal bir ürün olduğu için güvenle kullanabilirsiniz. Eğer etkisinden memmunsanız bir süre daha kullanmanızı öneririz.
N.B 18 Nisan 2010 Pazar    

Türkiye - İstanbul

   
çocuklarda kullanım ile ilgili bilgi verebilirmisiniz. yan etkisi olur mu ? çocuklarda bir yaş sınırı var mı ?

Cevap : Arap kızı kremi olsun diğer bitkisel ürünler çocukların cildi hassas olduğu için 18 yaş ve üstü olarak kullanılmasını tavsiye ediyoruz.
Melike Kaçmaz 17 Nisan 2010 Cumartesi    

Türkiye -

   
bende bu kremden almayı düşünüyorum bnm yüzümde çiller var ama bir sorunum daha var ben zaten beyazım daha fazla beyaz olmak istemiyorum sadece çillerim geçsin istiyorum acaba almalımıyım gerçekten etkisi varmı durumum zaten yok o yüzden gerçekleri öğrenmek istiyorum

Cevap : Arap kızı kremi cildinizde hafif çil lekeleri, güneş lekeleri varsa düzenli kullandığınızda etkili olacaktır. Cildinize zamanla doğal beyazlık verir. Bilinmiş bariz beyaz renk vermez.
ş.A 17 Nisan 2010 Cumartesi    

Türkiye - İstanbul

   
ben daha yeni kullanmaya başladım fakat kremi aktardan aldımm orjinal olup olmadığını nerden anlayabilirim

Cevap : Arap kızı kreminin orjinallğini kullanmadan anlayamazsınız. Ya hiçbir etki yapmaz ya da yan etki yapar.
B.A 16 Nisan 2010 Cuma    

Türkiye - Bursa

   
Ben aktardan aldım ama etkisini görmedim. Bişe sorucam önceden bi arkadaşımın arap kzı kreminden birkez ilk defa sürmüştüm anında beyazlama etkisi görmüştüm.Bu ürününüzdende görebilirmyim.

Cevap : Arap kızı kremi düzenli olarak kullanıldığında zamanla cildinizde doğal beyazlık sağlar.
Hıdır Küçükböcek 16 Nisan 2010 Cuma    

Türkiye - İstanbul

   
benim yüzümde ben lekesi var acaba arap kızı kremi kullanırsam yüzümdeki leke geçermi öğrenmek istiyorum saygılarımla...

Cevap : Arap kızı kremi cildinizde hafif çiller veya güneş lekeri gibi problemler varsa düzenli kullandığınızda etkisini alabileceğiniz bir ürünümüzdür. Sizin belirtmiş olduğunuz ben lekesi cil lekesiyle aynıysa etkisini alırsınız.
Selın Tas 09 Nisan 2010 Cuma    

Türkiye - Konya

   
ben 16 yasındayım bıraz cılım var arap kızı kremını kullanıyorum bana hıc bı faydası olmadı 20 gun falan kullandım faydasını gormedıgım ıcn artık kullanmıyorum sızce kullanmalımıyım..

Cevap : Eğer aldığınız ürünün orjinalliğine güveniyorsanız, üründen daha iyi bir etki almanız için akşamları yatmadan önce cildinizi suyla temizleyip kullanmanız gerekir. Bu şekilde bir uygulama yaparsanız etkisini alırsınız. Ama ne kadar zamanda etki alırsınız o sizin cildinizdeki probleme bağlıdır. İstersneiz bir süre daha kullanmaya devam ediniz.
A.U 07 Nisan 2010 Çarşamba    

Türkiye - Ankara

   
ben de bu kremi aldım yüzümde çillerim var geçer mi acaba eczaneden aldım bana yorum yazın lütfen

Cevap : Arap kızı kremi düzenli kullandığınızda cildinizde hafif cil lekeleri, güneş lekeleri varsa etkilidir. Daha iyi bir etki alabilmeniz için akşamları yatmadan önce cildinizi duru su ile temizledikten sonra kullanmanız tavsiye edilir.

S.E 03 Nisan 2010 Cumartesi    

Türkiye - Antalya

   
ben de arab kızı kullanıyorum uzun süredir. ve sivilcelerim vardı tek tük onları geçirdi, cildimi pürüzsüzleştirdi. çok memnunum devam ediyorum kullanmaya...
E.K 26 Mart 2010 Cuma    

Türkiye - Antalya

   
peki bu kremi yüzden başka vüdudumuzada sürebilirmiyiz benim inanmadığım nokta sadece beyazlatma özelliği gerçekten beyazlıyormu ama sahte beyazlık olmicak

Cevap : Arap kızı kremini düzenli kullandığınızda cildinize doğal beyazlık verir. Vücudunuzun her yerinde kullanabilirsiniz.
Nuray Baysa 06 Mart 2010 Cumartesi    

Türkiye - Tokat

   
mrb.bnde almayı düşünüorum.bnm cildimde de güneş lekeleri var.etkili olurmu acaba genelde fondotön sürüorum.bu kremi makyaj yapmadn sürsem daha sonra makyaj yapsam olurmu.

Cevap : Arap kızı kremini makyajdan önce fondoten olarak da kullanabilirsiniz. Cildinizdeki lekeler içinse akşamları yatmadan önce cildinizi suyla temizledikten sonra ürünü cildinize uygulayabilirisiniz. Ürünü hem gündüz kapatıcı hemde akşam lekeleriniz için kullanabilirsiniz.
E.B 24 Ocak 2010 Pazar    

Türkiye - Ankara

   
Arap kızı kremini kullanıyorum memnunum güneş ve sivilce lekelerim vardı,kullandıkça azaldığını gördüm kullanmayada devam edicem.
E.O 21 Ocak 2010 Perşembe    

Türkiye - Ankara

   
ben ürünü int. sipariş werip aldımm.yüzüme henüz bi etkisi olmadı:(

Cevap : Aldığınız yeri belirtirseniz ona göre yardımcı olabiliriz.
C.B 20 Ocak 2010 Çarşamba    

Türkiye - Ankara

   
Piyasadaki sahte ürünleri nasıl ayırt edebiliyoruz? kokusu demişsiniz; biraz tarif ederseniz, paket..vs. ne gibi farklar var.. etkisinden bahsetmiyorum, sizden beklediğim cevap ben bir alıcı olarak bu ürünün orjinal olanını nasıl ayırt edebilirim bunu öğrenmek istiyorum... saygılarımla

Cevap : Arap Kızının kokusu hafif olur. Onun haricinde başka türlü sahte ürünü ayrıtmeniz için kullanmanız gerekiyor.
E.O 18 Ocak 2010 Pazartesi    

Türkiye - Ankara

   
benim yüzümde derin lekeler yokki nasıl geçirmedi anlamadım????

Cevap : Öncelikle ürünü nerden aldığınızı bilemiyoruz. Ama Arap Kızı kremi cildinizde hafif lekeler de etkilidir. Ne kadar zamanda sonuç alabilirsiniz ona bir süre veremiyoruz. Ama dilerseniz Tala Salyangoz Kremini de deneyebilirisiniz.
E.O 18 Ocak 2010 Pazartesi    

Türkiye - Ankara

   
ark ben 1haftadır jullanıyorum henüz etkisini göstermediii acaba bu kerem siwilce lekelerini götürüyormu lütfen birisi cwp wersin???

Cevap : Arap kızı kremi cildinizde hafif akne, güneş lekesi gibi.. yoğun olmayan problemlerde etkilidir. Sivilce izleri için tala salyangoz kremini kullanmanızı öneririz.
S.Y 05 Ocak 2010 Salı    

Türkiye - İzmir

   
bu üründen izmirde satılan bi yer var mı bildiğiniz???

Cevap : Satışlar sitemizden yapılmaktadır.
A.G 03 Ocak 2010 Pazar    

Türkiye - Ankara
   
16 yaşındayım bu kremi kullanırsam ileride erken yaşlanma görülür mü?

Cevap : Arap kızı kreminin erken yaşlarda kullanımının zararı yoktur cildi güneşe karşı güçlendirir.
Feride çakır 18 Haziran 2008 Çarşamba    

Türkiye - Nevşehir

   
arkadaşlar ben bu kremi alalı 1gün olmasına rağmen gerçekten yüzümde değişiklik var düzenli kullandığınızda sizde göreceksiniz süper kremmmmmmmmmmmmmmmmm
A.E 15 Haziran 2008 Pazar    

Türkiye - İstanbul

   
BEN ALMAYA KARAR VERDİM İNS ETKİSİNİ GÖRCEM VE YORUMUMU YAZARIM
F.ö 14 Haziran 2008 Cumartesi    

Türkiye - İstanbul

   
ben bu kremı hemen hemen 1 haftadır kullanıorum.sabahları kalktıgımda cıldımde gercekten bı beyazlık goruorum .duzenlı kullanmya devam edıcem bakalım nasıl olcak umarım dıledıgım gıbı olur
Z.E 13 Haziran 2008 Cuma    

Türkiye - Muğla
   
önemli olan bu kremi düzenli kullanmak ben uzun zaman önce aldım fakat düzensiz kullandım yaklaşık 3 gündür düzenli kullanıyorum yüzümde çil ve çok hafif dudağımın üzerinde güneş lekesi var 3 günde bile bu kadar azalma hissettiysem en geç 15 güne cildim bebek gibi olucak inşallah herkese tavsiye ederim süper bir krem amaaa lütfen ve lütfen düzenli kullanın arkadaşlar etkisini görüceksiniz hem fiyatıda çok uygun :)
S.Y 13 Haziran 2008 Cuma    

Türkiye - İstanbul

   
benim yüzümde fazla leke veya sivicle olduğu söylenemez dün itibariyle yüzüme sürdüm valahi abartısız yüzümde sabah kalktığımda hafif cene bölgemde lekerim vardı kaybolmuş. ben kullancam ilk sürmede etkisini gösterdiyse bana 1 ayda süper olurum. + beyazlatıyorda ;)
ç.K 10 Haziran 2008 Salı    

Türkiye - İçel

   
arkadaşlar bugun kremi aldım.bir ay sonra yorumunu yazıcam inşallah iyi gelir.bekleyinnn........
Tuğba Akpınar 19 Mayıs 2008 Pazartesi    

Türkiye - Ankara

   
tek kelımeyle super bırsey bu krem yaaaaaaaaaa.......
A.ü 18 Mayıs 2008 Pazar    

Türkiye - İstanbul

   
ben bugun kullanmaya basladım.ınsallah bır se yarar.evet fıyatlar degısken olabılıyor.dıkkat.....
A.ü 15 Mayıs 2008 Perşembe    

Türkiye - İstanbul

   
arkadaslar ben bu kremı kullanmak ıstıyorum.yuzumde sıvılce lekelerı var ıyı geldıgını duydum
G.Ö 02 Mayıs 2008 Cuma    

Türkiye - Adana

   
Yaklaşık 10 gündür kullanıyorum.henüz ten renginde ve lekelerde bir değişiklik yok.Ancak kuru ciltler için güzel bir nemlendirici.Fiyatlar çok değişken.Lütfen dikkat!.......

Cevap : düzenli şekilde kullanımına devam ediniz.etkisini göstermeye başlayacaktır.
 
 
 
   >>>>>    Çil Kremi Sipariş    <<<<<

Yorum Yaz